Still sick

Josefine Morelius, 2009-08-30 18:32:22
Jag blir aldrig frisk någon gång verkar det som. Har en hosta som jag snart blir galen på. Men det känns ändå lite bättre idag mot hur jag mådde igår. Sitter nu och funderar på om jag ska åka till skolan imorgon eller inte. Ska känna lite på det ikväll, men det lutar åt att jag åker iallafall. Har ingen lust och ligga här hemma och dega heller. Men som sagt så får vi se.

Dagen för övrigt har inte varit speciellt händelserik, har sovit, ätit mat hos mamma och nu har jag packat ihop och städat lite här hemma. Kvällen lär väl inte bli speciellt livad den heller. Blir nog att kolla på den där filmen med Persbrandt och Berkvist tror jag. Så är det att vara sjuk, man får inte många knop gjorda då inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0