Vilken kväll

Josefine Morelius, 2009-08-09 12:22:49
Kvällen igår var riktigt trevlig, jag och syrran susade ner för backen med våra cyklar. Det gick i en jävla fart, haha. Var på 30-årfest med farsgubben, han tog ton med gitarren och härrjade loss med sina två döttrar. Oj oj. Senare gick allt snett, började härjja med vakten på kingen, pinsamt verkligen. Men men så kan det gå ibland. Jag blev arg och irriterad så jag drog hem, men somnade tidigt iallafall så det var ju bra. Men allt innan stan var riktigt roligt ialalfall, som vanligt. Jag är faktiskt riktigt pigg idag till och med, hur skönt som helst.

Hade tänkt att lägga mig ute och sola men nu kom det ju världens moln och täckte solen, skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0