1 decmeber

Josefine Morelius, 2009-12-01 12:47:22
Åh mysigt att det äntligen är decmeber. Jag lever iallafall dock är jag fortfarande inte helt frisk, fast det kommer väl jag aldrig att bli. Haha! Sorry för den fåliga uppdateringen men jag har varit helt slut efter helgens jobb så har helt enkelt inte orkat. Men nu har jag sovit 12 timmar nästan så nu känner jag mig ganska så stabil igen. Haha! Ska uppdatera senare om helgen och så, ska även försöka få lite bilder av Malin från modevisningen så ni får se.

Idag blir det en lugn dag, ska förbi skolan och fixa lite, dricka en kopp kaffe och så. Till kvällen blir det ingen träning eftersom jag fortfarande inte är frisk. Så det får bli lite hockey, j20-match mot Modo idag.

Nej nu blir det dusch, så ha det så bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0