11.30

Josefine Morelius, 2009-12-26 11:51:33
Herregud jag kollade på klockan och såg att den var 11.30. Jag fick panik för jäklar vad länge jag sovit. Men jag antar att det var välbehövligt. Sitter nu i min nya korta morgonrock som jag fick igår av mamma. Precis en sån jag ville ha, en lite kortare och finare istället för en sån där lång och gubbig. Haha! Fick även massvis med presentkort på Gina, Expert (till min kamera), H&M och Stadium. Josefine gillar presenkort så tack för det. Har även fått kläder, underkläder, massor med smink, rosa minihårtork (sötaste jag sett), Andreas Carlsson bok (jag är ju lite småkär i Andreas nämligen), receptbok och pengar till Thailand med mera. Så jag är så himla nöjd, familjen Morelius/Andersson/Nordström ni är verkligen världens bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0