Dagvild

Josefine Morelius, 2009-12-27 12:28:34
Åh jag var helt säker på att det var måndag idag och var så jäkla glad för det. Men sen så insåg jag ju att det bara var söndag, suck. Vill inte vara ledig mer nu det börjar bli tråkigt, jag blir ju så himla rastlös. Plus att jag saknar Leksand som fan, visste att jag skulle göra det. Men jag är riktigt glad att jag ska vara kvar i Leksand fram tills vi tar examen. Allt har löst sig med boende nu så det känns himlans gött.

Nej men idag måste jag försöka få tag på Christoffer eftersom det verkar som om vi ska ta samma flyg till Thailand den 10 januari. Fatta vad kul, inte träffat honom sen i somras ju fast han är min bästa kompis. Haha! Men det ska vi se till att ändra på iallafall.

Idag spelar Leksand match borta mot Bofors, det lär man ju hålla koll på och ikväll spelar junisarna mot Österrike. Blir nog kanske inte så rolig match det heller, men vem vet. Man ska aldrig underskatta ett sämre lag, det har jag lärt mig.

Nej nu blir det en aning sen frukost och sen ska jag ut och röra på fläsket. Dags att börja hårdträningen igen efter julen och jag bara älskar det.

Ha en trevlig dag vad ni nu än ska göra!

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

nje, han kände jag inte.. bara hans syster med familj.. men alla i sveedway världen är ju som en stor familj så man hälsar på alla typ ^^ så det var mycket möjligt :p



Jo, elitserien är ju som roligast.. men speedway kan aldrig bli tråkigt :)

Kram!

2009-12-27 @ 18:53:22
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0