Dan före dopparedan

Josefine Morelius, 2009-12-23 14:44:02
Nu är jag som ett litet barn igen, haha. Blir alltid så dan innan julafton och kommer nog förmodligen alltid att vara så med. Haha! Men det är ju så jäkla mysigt. Hela december är ju liksom verkligen speciell med advent, lucia och ja gud vet allt.

Men nu är iallafall dan före dopparedan här och jag ska strax åka ner på stan och fixa det sista inför morgondagen. Blir väl förmodligen att trängas med folk iallafall antar jag. Men alla är ju så glada i juletider så vad sjutton. Haha!

Jag har iallafall städat klart och pyntat och grejjat nu så det är riktigt fint här hemma. Japp så det får räcka med uppdatering just nu då jag inte kommer på något mer att skriva. Haha!

Men ha en fortsatt mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0