Det bästa som kunde hända

Josefine Morelius, 2009-12-05 15:15:37
Igår pratade jag med Jenny i telefon, var evigheter sen sist tyvärr eftersom det har varit så mycket med hennes nya jobb och jag har haft mitt projekt som krävt en hel del tid och energi. Men så sa hon iallafall att hon skulle vara hemma i Avesta på tisdag nästa vecka och då kom jag ju på att jag med är hemma på tisdag förmiddag. Så det var helt klart det bästa som kunde hända just nu. För hon har något speciellt den där Jenny, hon ger mig alltid energi så att jag blir som en ny människa igen. Det kan jag behöva just nu när jag är lite krasslig, lite oviss om hur jag vill göra i framtiden och så vidare och så vidare. Så ingen annan är nog gladare än jag just nu att jag ska få träffa världens bästa på tisdag. Lär verkligen ta vara på när vi ses nu eftersom det inte blir lika ofta längre när hon börjat jobba och jag är ju i Leksand.

Men hon vet iallafall att hon har en speciell plats i mitt hjärta! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

men älskade vän vad fint du skrivit :) Känner precis likadant! Åh vad du är braaa <3 Längtar tills imorgon!!!!!

2009-12-07 @ 11:57:03
URL: http://jempaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0