Goddag kära tisdag

Josefine Morelius, 2009-12-08 10:50:21
Hade precis satt mig i bilen och var på väg att backa ut från gården så hörde Jenny av sig och sa att hon fortfarande var sjuk, stackarn. Tur jag inte hade kommit längre dock bara säger jag. Haha! Nej men så det var bara att gå in igen och nu sitter jag här och segar. Blir väl bara att invänta att klockan blir 1 någon gång så man får åka iväg och ta den där sprutan.

Efter det åker jag ju som sagt tillbaka till mitt lilla Leksand igen. Det blir mys. Är dock fortfarande förkyld men jag tänker fan träna ikväll alltså, pallar inte med när jag inte får röra mig. 1,5 kilo har jag lyckats lägga på mig på typ 1,5 vecka utan träning, haha. Dock så har jag ju ätit som en häst också så nu blir det andra bullar här. Träning är livet! Så det så.

Nej nu kom posten så nu ska jag gå ut och kika om jag fått nån kul räkning eller så. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0