Godkväll gott folk

Josefine Morelius, 2009-12-07 22:12:29
Ska strax ta och sova tror jag, hoppas på bättre sömn inatt. Men imorgon kan jag inte ligga och såsa för jag ska träffa Jempa på stan vid halv elva-tiden imorgon så vi hinner med en långfika innan jag åker och svinar mig och hon besöker frissan. Så det är bara att kliva upp när klockan ringer vid 9, men hur tidigt är 9 egentligen kan man ju fråga sig? Haha!

Efter svinis ska jag åka direkt till Leksand igen och jag ser fram emot det som fan. Hoppas på att jag kan träna imorgon också, dumma jävla förkylning som aldrig vill ge sig.

Nä nu är det bädda sängen som gäller och sen sussa!

Godnatt på er söta ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0