Godnatt

Josefine Morelius, 2009-12-17 22:30:24
Nu är ögonlocken riktigt riktigt tunga och jag behöver verkligen sova känner jag. (Mysigt ska det bli att sova i sin egen säng igen.) Skulle dock behöva vänta på en tvättmaskin men jag orkar fan inte alltså. Suck. Nej jag går fan och lägger mig. Har en hel del att göra imorgon förmiddag så måste komma upp i tid. Ska bland annat till banken, måste förbi avestasalongen och prata med karin och se till att skicka iväg lite paket med posten samt ett brev som ska postas.

Ja ni ser, lika bra att sova nu så jag är uppe i tid och hinner med detta innan klockan 12 då min pärla anländer till stan. Lovely lovely.

Godnatt söta ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0