I brist på annat

Josefine Morelius, 2009-12-15 11:30:31

Du heter: Anna Emelie Josefine Morelius

Smeknamn: Har massor, men vanligast är nog Jossan, Josse eller Josie

Låt som du när du är ledsen sörjer till: Kom änglar med Lars Winnerbäck funkar alltid vare sig man är glad eller ledsen

Vad tror folk om dig: Sprallig, lite galen och knäpp men ändå rätt söt

Stämmer det: Haha ja det tycker jag nog allt

Vad får du oftast komplimanger för: Rumpan tror jag, hehe

Vad säger du för att imponera på någon: Folk blir imponerade vad jag än säger, haha

Hur imponerar man på dig: Var dig själv och ha jävligt bra humor, som min ungefär

Brukar du skratta för dig själv: Haha ja hela tiden faktiskt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Okej, när ska du dra ut då??

Var bor du: Leksand

Trivs du där: Absolut

Äger du några Converse: 2 par tror jag

Brukar du bli för full: För ofta, haha

Är du allergisk mot något: Ja, pollen, gräs och fisk

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Hemligt än så länge

Hur svarar du i mobilen: Aa det är Josefine

Vem ringde du senast: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefon: Massor med saker

Antal timmar sömn i natt: 8 skulle jag tro

Sov du ensam: Ja i sängen i alla fall

Brukar du komma i tid: ALLTID

När mår du bra: När jag är pigg och sprallig och får göra det jag älskar och vara med dem jag älskar

När blev du fotad senast: I helgen tror jag?

Hur känner du dig nu: Pigg och ganska så glad faktiskt

Vanligast färg på dina kläder: Svart och vitt tror jag

Vad tycker du om fötter: Fotfobi

Vad saknar du: Människorna hemma i Avesta

Hade du en bra kväll igår: Helt okej

Favoritdryck på morgonen: Vatten och kaffe

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 11 och 12

Är du blyg: Beror på situationen

Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr inte, nu är det bara egen träning som gäller

Vill du hellre ha mail än brev: Charmigare med ett brev men enklare med mail

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Japp det har jag

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag

Är du bortskämd: Ja det skulle jag nog vilja säga att jag är

Vad gör du i morgon: Vet inte än, ingen dag är den andra lik just nu, haha

Vad är det värsta du vet: Finns mycket saker faktiskt, men att ha tråkigt kan nog vara det värsta

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: För mycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Någon idrottare tror jag, dem är bra och vettiga. Jag gillar Foppa han är ball

Vad längtar du till: Thailand såklart

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja man har sina små guldkorn

Vad använder du för shampoo: Just nu syoss eller vad det heter

Vad är det finaste du fått: Min systerdotter Havanna

Hur gammal är du: Alldeles lagom, 21

Du samlar på: Erfarenheter

Gröna eller röda äpplen: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jenny

Gillar du golf: Nja jag vet inte, skulle vilja prova och spela faktiskt

Vilken tid gick du upp idag: 08.45

Har du sovit i den egen säng i natt: Nej

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja det ska man göra

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av mitt csn-lån, tråkigt jag vet men skulle även spendera en jäkla massa på kläder, skor och resor. Skulle nog även köpa mig en lägenhet

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Viktigt och viktigt vette sjutton, jag tycker om att blanda både billigt och dyrt

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Innan 10 i alla fall annars är hela dagen förstörd

Vill du gifta dig: Ja, men inte nu

Vill du ha barn: Det vill jag verkligen ha

Solar du ofta: Ja periodvis

Är du bra på att laga mat: Nej

Är du flygrädd: Ja

Hur vig är du: Skulle vilja påstå att jag är rätt vig faktiskt

Är du musikalisk: Sådär

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nej fyfan, rå fisk?

Vad äter du helst när du ser på film: Chips såklart

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

Senaste låten du hörde: Confusion girl med någon som jag inte kommer ihåg vad han heter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0