Ingen spruta idag

Josefine Morelius, 2009-12-07 12:20:56
Nope det blev ingen spruta idag så då får jag snällt vänta tills imorgon. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig lite klar, haha. Sitter faktiskt fortfarande i morgonrock och ruffsigt hår ska ni veta. Men hade så himla svårt att somna igår, som jag alltid har på söndagar så jag behövde verkligen sova ut idag vilket jag verkligen gjorde.

Idag måste jag ner på staden och uträtta några ärenden, inga speciellt roliga men ack så nödvändiga. Annars ska jag bara hoppas på att den här dagen går fort för imorgon blir det fika med min käraste.

Men hörrni have a nice day!

Förresten, vart fan tog kylan och snön vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0