Kärt återseende

Josefine Morelius, 2009-12-18 15:12:24
Idag kom min lilla pärla och plockade upp mig i Nordanö och det var ett riktigt kärt återseende ska ni veta. Sjukt länge sen vi sågs och som vanligt så hade vi alldeles för mycket att prata om. Så vi tog en långlunch/fika på apberget idag. Himlans mysigt och trevligt. Nu har vi planerat lite grejjer också om nyår och så kanske fröken kommer upp till Leksand i slutet på januari och festar loss med mig. Looking forward.

Har även hunnit med att uträtta alla ärenden som skulle fixas idag, det var banken, avestasalongen, brev och paket som skulle skickas. Så nu är man redo för det mesta. Haha!

Nu skulle jag behöva slå in lite julklappar och försöka få in resten av mina kläder i garderoben, oj oj hur ska detta gå!? Suck.

Men ikväll blir det iallafall fredagsmys, synd bara att Jenny måste åka tillbaka till Stockholm redan ikväll bara.


En riktig goding med ny färg på barret, det gillades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0