Lars Winnerbäck i mitt hjärta

Josefine Morelius, 2009-12-04 15:52:05
Nyss ringde mamma och sa att dem snart var här, mys. Så då ska vi gå och käka någonstans och får jag gissa så vill siss käka på Bosporen, eller på spåret som hon säger. Haha! Men sen så efter det ska jag få se min älskade Lars igen. Blir så glad bara ja tänker på det alltså. När jag såg honom på peace and love var det som om att man var i en helt annan värld, att det var bara mig han spelade för. Jag kommer ihåg att jag sa till Jenny att jag aldrig ville att spelningen skulle ta slut, tyvärr så gjorde den ju det och jag började gråta när han spelade kom ihåg mig då som sista låt. Men nu ska jag ju få se honom igen, och dessutom ska han ju göra en sommarturné nästa år också. Lovely. Sjukt hur en människa som man aldrig träffat kan påverka en så mycket genom sin musik. Ofattbart men samtidigt så jävla underbart.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jaa peace and love in my heart :) Hoppas ni hade jätteskoj igår gumman! Puss<3

2009-12-05 @ 13:09:42
URL: http://jempaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0