Minus 20 grader

Josefine Morelius, 2009-12-19 11:32:29

Minus 20 grader står termometern på idag. Kallt men ack så härligt ändå. Jag gillar kyla på något vis. Ska klä på mig massor med kläder och sen bege mig ut på en promenix tänkte jag. Har blivit lite mycket snask nu på sista tiden så jag känner att jag behöver lite träning nu. Vem vet man kanske drar på sig skidorna någon dag nu framöver också, vi får se. Var ju som sagt ett par år sedan man åkte. Men jag tror att det är precis som med ridningen att det sitter i ryggmärgen, det är något som man aldrig glömmer. Jag och Jenny ska även åka lite skridskor någon dag här när vi har tid till det. Mysigt.

Nej nu lär jag rappa på lite!

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0