Modevisningen

Josefine Morelius, 2009-12-01 23:03:10
Ja som sagt i söndags så hade ju jag och Sara våran modevisning som vi jobbat med i en månads tid. Vad ska man säga om det såhär i efterhand då? Jo att det gick galant. På genrepet så visste jag inte alls hur detta skulle sluta eftersom ingenting i princip funkade då. Haha! Men så fort det var dags så skärpte alla till sig och det blev verkligen hur bra som helst. Vi fick så himla mycket bra respons efteråt så fan vad nöjda vi var. Nej men ärligt talat så hade jag aldrig kunnat tro att det skulle bli så bra som det blev. Så jag vill bara tacka alla inblandade för ett bra jobb. Sen fick vi ju jättemycket beröm utav Karin efteråt så det kändes verkligen som om att vi kunde avsluta med flaggan i topp.

Tyvärr så har jag inte fått tag på några bilder än förutom denna på mig och Sara. Men jag hoppas att jag ska kunna få fler bilder snart så slänger jag upp dem här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0