Snart hemma igen

Josefine Morelius, 2009-12-17 14:41:59
Sitter och väntar på pappa som ska komma och hämta mig och alla mina saker. Känns lite skumt att jag ska iväg härifrån igen. Kommer sakna lilla ettan där vi nu bott tre personer i 1,5 månad ungerfär. Våra kvällar där vi skrattat och härjat som aldrig förr, klart man kommer sakna det.

Sen Leksand såklart, älskade Leksand. Dock så vill jag till Avesta nu för jag saknar alla där hemma så jäkla mycket men jag vet att om en vecka kommer jag att vilja vara tillbaka här igen. Men ska åka upp på nån hockeymatch innan jag drar iväg på semester iallafall.

Sen så kommer jag komma tillbaka förhoppningsvis ganska så brun och fräsch den 27 januari. Så jag vill bara tacka Berra och Sara för att ni orkat med mig, haha. Men vi har haft riktigt kul ni är guld båda två!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får tacka varandra som orkat med varandra haha :) Nej men herregud vad roligt vi har haft, har inte skrattat så mycket på länge och fantastiska kvällsdiskutioner har vi haft. vi har sovit, bott tätt i hop, ja vi har nästan gjort allt i hop HAHA.. Kommer sakna er och ettan, men ännu ett minne till samlingen.. :) Jag vet iallafall att ni är två helt fantastiska människor. och vi är en stark trio ! HEJA OSS... Josie, ha världens finaste jul och glöm aldrig att jag bara är ett telefon samtal i från, älska älska älska dig!

2009-12-17 @ 16:48:45
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0