Som en isglass

Josefine Morelius, 2009-12-21 22:24:36
Hej bloggelibloggen!! Ja en isglass ja, det är ungefär så jag känner mig just nu. Efter att ha stått ute i Falun i 3 timmar och 18 minusgrader så är man rätt stel ska ni veta. Haha! I bilen hem blev det stjärtvärme på högsta och såklart värmen på högsta. Men jag har inte tinat än alltså, sitter med tofflor, raggisar, dubbla byxor, tjocktröja, morgonrock, mössa och halsduk på mig och sörplar varm oboy. Blir nog alldeles strax en dusch också.

Men dagen i Falun/Borlänge blev riktigt trevlig. Träffade Madelene en sväng vilket var ritkigt roligt. Hon är så härlig så. Köpte även dem sista julklapparna idag också, eller har en kvar som ska köpas här hemma dock. Blev en julkapp till mig med, en rosa tisha från H&M.

Nej men nu lär jag duscha, fryser ihjäl annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0