Svin-vaccin

Josefine Morelius, 2009-12-06 21:31:30
Imorgon ska jag förhoppningsvis (om jag får ta den på pappas jobb, annars blir det på tisdag hos hederliga vårdcentralen) ta den omtalade vaccinsprutan mot svininfluensan och jag är fan lite skraj alltså. Inte för att ta själva sprutan för det känns det som om att jag är van med nu, haha. Nej men för alla biverkningar jag hört att man kan få. Med min tur så får väl jag både det ena och det andra. Haha! Nejdå nu ska vi inte vara såna. Men ska bli skönt att ta den så slipper man tänka mer på det sen.

Förresten idag är det exakt 5 veckor kvar tills vi åker till Thai. Ser fram emot det rätt så mycket ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0