Tidig kväller

Josefine Morelius, 2009-12-19 22:54:36

Beslutade mig om att det fick bli en tidig kväller idag, var inte riktigt på humör för att umgås med fulla människor när jag själv va nykter så det fick bli att åka hem och sova istället. Har haft någon konstig huvudvärk hela dagen som fortfarande sitter i. Kan det vara för att jag knappt ätit någon mat eller druckit något vatten idag kanske!? Så fort jag inte har folk omkring som lagar mat eller pratar om att vi ska äta något så äter jag aldrig. Idag har jag varit själv och eftersom jag hatar att laga mat så bryr jag mig liksom inte heller. Har ätit några mackor idag liksom bara och hur bra är det på en skala? Nej skärpning nu Josefine, någon gång lär man ju växa upp och inse att man inte har en mamma och pappa som lagar mat åt en varje dag.

Men tycker man att det är så jäkla tråkigt att laga mat också då är det fan svårt.

Hmm, konstigt inlägg det här blev då, haha. Lika bra att avsluta innan det blir massa mer konstigheter!

Strax säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0