Underskatta aldrig ett sämre lag

Josefine Morelius, 2009-12-27 21:43:56

Det ska man aldrig göra för av någon konstig anledning så blir matchen inte så lätt att vinna som man tror innan. Det har sagts att Sverige ska vinna med tvåsiffrigt över Österrike men nu står det liksom 3-4 efter två perioder. Så nej lägg ner underskattning och säg inte att Sverige SKA vinna.

Leksand fick iallafall med sig 2 poäng efter straffar idag. Verkar inte vara lätt att vinna borta mot Bofors i år. Såg även att Mora spöade AIK med 5-1 eller vad det nu var. Skräll eller vad ska jag säga, pappa tjoade runt här hemma iallafall och nu ligger dem ju på en tredjeplats i tabellen igen.

Ja hockey är bra roligt det, sjukt att jag kan ha ett sånt intresse som jag har. Men antar att det kommer från pappsen min.

En grejj till, Foppa är uttagen till OS! Fast det var väl rätt väntat, eller? Men gissa vem som är glad iallfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0