Ännu en söndag

Josefine Morelius, 2009-02-01 11:21:31
Nu är det söndag idag igen vilket betyder att det snart är måndag igen och ny vecka. Har ju bara tre veckor kvar här i Avesta nu och sen blir det Leksand igen i nio veckor eller något sådant. Efter det har vi praktik igen och frågan är ju om det blir Göteborg denna gång!? Vi får se.

Dagens planeringslista är ju inte speciellt lång kan jag säga. Det blir promenix med hundar, tacos med systrar och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Eller jo jag ska städa och rensa ur lite gammalt smink som jag inte använder. Ska även passa på att göra rent alla sminkborstarna, det var ett tag sen nu kom jag på. Händelserik söndag!? Troligtvis inte, men jag klagar inte för det.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0