En vanlig dag i Leksand

Josefine Morelius, 2009-02-25 23:03:59

Hade eget arbete idag så då passade vi på att utnyttja hela dagen till att bygga och fixa med butiken. Så klockan nio var jag i skolan tillsammans med mina bästa kollegor Sara och Madelene. Vi höll på till klockan fem idag men jag kan säga att vi är fan inte klara än. Det tar längre tid än vad man tror att göra en hel butik i miniatyr. Men det blir snyggt, det kan jag säga. Josefin kom även tillbaka idag, vilket var riktigt kul att träffa henne igen. Vi åkte ner på Siljans och käkade lite mat och snackade en massa. Skönt att ha båda mina Avestatjejer här igen. Drog förbi Hemköp på vägen hem, storhandlade för 700 spänn så nu har vi mat för en hel armé det lovar jag. Kom hem kikade lite på teve och sen kom Josefin förbi en sväng igen. Mysigt det.

Nu är det dags att sova för jag är supertrött och imorgon blir det en lång dag i skolan. Från klockan nio till halv sju har jag för mig att det var. Säljteknik fram till fyra och efter det blir det ambassadörsutbildning. Spännande dag.

Nej men sov gott på er allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0