Förbannad på detta djurplågeri

Josefine Morelius, 2009-02-04 22:50:18
Jag missade Kalla fakta när dem tog upp den så kallade dunskandalen. Men jag sitter och tittar nu på kvällsöppet och fyfan vad upprörd jag blir alltså. Jag började gråta när jag såg hur dem behandlar djuren, helt ärligt alltså. Det är hemskt, det är helt jävla vidrigt på ren svenska. Jag är så mycket djurvän man bara kan bli så det här kan va bland det värsta jag sett någon gång. Nej fyfan jag är så arg just nu. Fan jag skäms över att det hänger en dunjacka i min hall som faktiskt tillhör mig. Vem fan vet hur det där dunet har plockats!? Nästan så jag vill bränna upp den i ren protest. Det är ju inte bara fåglar som behandlas illa, utan det är massvis med olika djur här i världen. Nej usch.

Fan jag hatar att somna arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0