FREDAG

Josefine Morelius, 2009-02-20 19:07:24
Äntligen fredag! Jag har sådan kärlek för fredagar så det finns inte. Dagen har varit toppen, gjorde min sista dag på Hemtex och som jag skrev tidigare så ville jag avsluta med flaggan i topp och det känner jag verkligen att jag gjorde. Jag fick superbra omdöme/betyg från butikschefen så jag blev alldeles rörd. Nära till tårar alltså. Haha! Nej men jag är supernöjd med det jag åstadkommit där. Så efter jobbet drog jag pch syrran till Pickaboo ett ställe med supermycket godis, och gissa om det blev en hel del i påsen. Men jag har godishelg den här helgen, (äter bara en gång i månaden) så nu känner jag verkligen att jag kan unna mig och fira lite för det bra betyget. Så det blir lets dance-mys med godis ikväll. Underbart.

En sak till, jag har fixat LIA! Haha. Fick platsen på bara sådär, så nu ska jag fundera på om jag verkligen vill vara där. Dem verkar vara ett skönt gäng iallafall. Så ska nog dit och hälsa på i slutet på mars för då ska jag ha en helg hos Jenny är det tänkt. Mysigt. Blir vår i Stockholm i såfall då. Det är ju inte dumt!



Tummen upp Josie!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh gud va härligt !!! Tjoohooo DU&JAG i storstan ;) haha hur ska de sluta då?!

2009-02-20 @ 19:13:21
URL: http://jempaj.blogg.se/
Postat av: sara

gud va roligt gumman :) Klart du fick bra beröm, så duktig som du e =) och man kan inget annat än le i din närhet :) ses på söndag. puss!!!

2009-02-20 @ 21:51:23
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: kristina

åh vad kul med så bra omdömmen osv :) hihi, grattis! hoppas godiset smakade gott, blev iaf sjukt sugen när jag såg bilden, haha :(

2009-02-21 @ 23:22:01
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0