Gårdagen

Josefine Morelius, 2009-02-07 12:18:15
Var så himla trött och hade huvudvärk igår så därför blev det inte mycket bloggande från min sida. Men jobbade iallafall till fem, var sen in och köpte min jacka som jag hade lagt undan. Skitsnygg är den. Åkte även förbi Krylbo på vägen hem och hämtade ut ett paket som hade kommit. Det var ett par skor, kan visa bild sen på skor och jacka. När jag kom hem åt jag mat sen gick jag ut och gick en långis för att försöka få bort huvudvärken men det gick inget vidare. Kollade Lets dance, skit att Hasse åkte ut. Haha! Efter det gick jag typ och la mig, var så trött och hade fortfarande huvudvärk. Men idag är jag pigg iallafall vilket känns skönt. Ska ner på stan nu om ett tag och ta en fika med Jenny som är hemma i helgen. Mysigt. Hoppas ni får en fin lördag, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0