Godmorgon bloggen

Josefine Morelius, 2009-02-08 10:43:30

Idag var man uppe med tuppen då jag blev väckt av hunden ett antal gånger denna morgon och natt för delen också. Men det var bara att skutta upp ur den varma sängen och klä på sig och bege sig ut. Var tänkt att jag skulle gå en riktig långis nu när jag ändå var uppe så tidigt. Men dessvärre har det kommit en hel del snö och det snöar fortfarande. Plogning kan man ju inte räkna med förrns framåt kvällen, men det är så det är när man bor ute på landet. Vi pulsade iallafall en liten bit så lilla Elvis fick kissa och sånt där. Han syndes knappt i snön eftersom han är så låg, haha. När jag kom hem var det bara att börja skotta hela gården, och herregud vad kommer all snö ifrån undrar jag!? Men nu är det iallafall skottat och klart.

Bra jobbat Josie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0