Godmorgon lördag

Josefine Morelius, 2009-02-28 09:43:14
Redan lördag idag, veckorna bara springer iväg. Blev ingen bloggning igår för först var det skola, vi hade vernissage och jag måste lägga ut en bild sen på våran butik. Blev jättesnygg, Direkt efter det drog vi till Borlänge och shoppade lite. Blev en hel del för mig som jag absolut inte hade råd med. Men men nu är det som det är och jag har svårt för att inte shoppa. Haha. Kom hem runt åtta och jag var så trött så jag visste inte vad, kollade lets dance och sen gick jag faktiskt och la mig. Så jag har sovit ett bra tag nu kan man säga, men nu känner jag mig pigg.

Nej nu ska jag springa över till Sara och låna en brödrost så vi kan äta frukost. Så får bli mer uppdatering senare!

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0