Huvudvärk

Josefine Morelius, 2009-02-12 09:52:21
Har fortfarande huvudvärk, värre än i morse tyvärr. Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Känner mig allmänt seg och hängig i kroppen, på väg att bli sjuk kanske så då känns det lika bra att vara hemma och vila upp sig lite. Men imorgon ska jag iallfall jobba, för då är det fredag och jag älskar att jobba på fredagar. Alla människor är på så mycket bättre humör på fredagar. Dessutom är det UF-mässa i plushuset så jag tänkte passa på att kika lite där och prata lite med mina gamla lärare som förmodligen kommer att hänga där.

Nej nu ska jag klä av mig och krypa ner i sängen och kolla på slalom. Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: sara

krya på dig du också stumpan . Synd att Hemtex brudarna inte bor allt för närmare varandra kunde vi har varit sjuka tillsammans. Hur mysigt hade inte det varit <3 (och vi ska glassa runt i sommar med brillorna, ofcourse ) .. <3

2009-02-12 @ 12:10:47
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0