Kladdkaka

Josefine Morelius, 2009-02-08 15:49:17
Har bakat kladdkaka idag så nu luktar det i hela huset. Smarrigt. Har även hunnit med att pulsa i snön med hundarna, skottat en andra gång och även tvättat och städat. Söndagar är såna här riktiga hemmadagar då man ska hålla på och fixa och dona i hemmet. Precis vad jag har gjort idag. Fick dessutom duscha en andra gång eftersom jag blev så svettig efter att jag skottat för andra gången. Helt sjukt vad jobbigt det är alltså och ändå är det liksom inte ens blötsnö. Dock så är det ju tonvis med snö så. Men nu har jag blivit en riktigt hejjare på att skotta kan jag lova. Det har varit jag och gubbarna som hängt på gatan hela dagen med skyffeln i högsta hugg. Haha! Vilken syn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0