Lång torsdag

Josefine Morelius, 2009-02-26 19:12:38
Detta har varit en otroligt lång men väldigt intressant dag. Hade föreläsning i säljteknik mellan nio och fyra. En utav dem bästa föreläsningarna jag varit på, helt klart. Efter det hade vi ju som sagt ambassadörsutbildning som också var kul. Men nu är jag helt slut i huvudet alltså.

Ska byta om nu och så ska jag ut och gå och då på samma veva ska jag passa på att sola (förlåt jenny, men jag har ju en upp på dig, haha). Det behöver jag verkligen och tycker att jag gjort mig förtjänt av det efter denna dag. Sen ikväll blir det väl att laga mat med sambo och fixa lite skolgrejjer som måste göras.

Nej nu ska jag kila iväg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha din skrutt ;D men nu är vi ju kvitt som sagt :) haha

2009-02-26 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0