Lat

Josefine Morelius, 2009-02-11 21:04:38
Usch vad lat jag är idag, var meningen att jag skulle åka iväg och träna eller iallafall gå nen powerwalk. Men jag fastnade i sängen framför teven så det fick bli en vilodag idag, det kan behövas det med ibland faktiskt. Men det är ju så himla härligt att träna, men orkar man inte så orkar man inte. Nya tag imorgon och resten av veckan. Men jag saknar Michaela, bättre vän och träningskompis kan man inte ha. I Leksand kör vi på som aldrig förr. Med henne blir ju träningen alltid lite roligare.

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är verkligen riktigt krånlgigt haha =) jahaja, gud va härligt :D .. i vilken stuga då? Puss hjärtat <3

2009-02-11 @ 22:45:23
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0