Ljuva måndag

Josefine Morelius, 2009-02-09 18:22:38
Jaha då var måndagen snart slut, nästan iallafall. Det har gått jättebra på Hemtex idag, mycket och göra och det gillar jag. Ligger och väntar på att two and a half men ska börja. Det är ju underbart att det är två avsnitt på rad. Senare blir det en powerwalk inne i stan med syrran och hundarna. Måste även skicka iväg lite mail angående nästa lia (praktik) som vi har i slutet på april. Känns som om att Göteborg ligger lite på is just nu, hittar ingenstans som jag vill vara på där. I Stockholm har jag tre ställen som jag ska höra med först och främst. Så vi får väl se vart man hamnar. Men blir det som jag vill så blir det Stockholm.

Ja det var väl det jag ska göra ikväll ungefär. Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0