Melodifestival

Josefine Morelius, 2009-02-08 10:52:58


Ja melodifestivalen-älskare som man är så satt jag självklart bänkad igår. Men ja, vad ska jag säga!? Det känns som om själva konceptet börjar försvinna lite, det blir liksom bara krångligare och krångligare för varje år. Visst det kanske blir mer spännande men nej jag tycker nog allt arr det var bättre förra året. Sen Petra Mede, fan jag står inte ut med kvinnan hon är så fruktansvärt jobbig och inte ett dugg rolig. Nej tillbaka med Luuk säger jag. Låtarna då, Alcazar var väl okej men låten låter ju precis likadant som alla andra av deras låtar. Men Emilias låt den gillade jag, kul att hon gick vidare. Sen är ju jag lite småkär i han som sjunger i Scotts, haha. Men han är ju lite snygg på något vis. Så länge man inte lyssnade på låten så var det väl bra. Haha! Annars var det väl inte så mycket att hänga i julgranen ändå va!? Marie Serneholt gick inte vidare och det var väl typ det bästa av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0