Noll inspiration

Josefine Morelius, 2009-02-19 23:37:18
Idag har jag varit dålig på att blogga och anledningen är att jag inte haft någon inspiration idag. Har funderat fram och tillbaka på vad jag ska skriva, för jag vill ju skriva något som andra tycker är roligt/intressant att läsa liksom. Men hur gör man när inspirationen inte är på topp!? Jag som alltid annars haft och fortfarande har den mest livliga fantasin man kan tänka sig borde inte ha något problem att hitta på något att skriva här. Hittade inte ens något snyggt plagg som jag föll för och kunde visa upp här i bloggen. Äh en riktig skit-blogg dag helt enkelt. Men nya tag imorgon, och då är det FREDAG! Det gör mig lite extra glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0