Sängdags

Josefine Morelius, 2009-02-12 23:28:40

Undrar om man ska ta och krypa ner i sängen nu, känner mig rätt trött. Hoppas jag är piggare imorgon än vad jag var i morse för jag vill verkligen jobba. Det är så kul. På tal om jobbet så gjorde jag en tant så himla glad häromdagen inne på Hemtex, hon sa att det här skulle hon alltid komma ihåg. Så himla gullig var hon. Jag älskar verkligen att göra andra människor glada, jag menar man ska ju bjuda på sig själv istället för att gå runt och sura. Sådana personer passar inte till att jobba i butik och tyvärr så finns det alldeles för många sådana. Är det så svårt att bjuda på ett leende!?

Nej nu ska jag sluta så det inte blir en hel uppsats om hur personalen i dagens handel beter sig. Men man blir skadad efter att gå på min skola, för nu tänker man på allt mer än någonsin när man går in i en butik. Skitiga rutor, damm osv osv. I min butik ska det absolut inte vara något sådant. Haha!

Nej, godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0