Som jag skrattade

Josefine Morelius, 2009-02-03 22:27:23
Kollade som vanligt på de två avsnitten av two and a half men som går varje dag. Jag har blivit helt beroende av det. Jag ska ju som sagt adoptera Jake någon gång i livet. Men i vilket fall så dagens andra avsnitt var nog fan det roligaste jag sett någon gång. Jake skulle dansa balett, jag skrattade så jag höll påake att dö. Lär hålla mig vaken tills inatt då dem visar reprisen för jag bara måste se det igen.

Någon som såg det eller? Jag vill ha någon att skratta med. Haha!


Kommentarer
Postat av: sara

Jaaaa jag har sett det , jag älskar det avsnittet !!! =) åååh. vi måste ha två och en halv män maraton baby =)

2009-02-04 @ 21:18:28
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Josefin(nille)

Jag såg;) kikar så fort jag är hemma vid det tiden! störtsköna gubbar!!! puss, ses snart i Leksand!

2009-02-05 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0