Tisdag

Josefine Morelius, 2009-02-17 17:38:57
Började med jobb, sen kom Jenny som är hemma den här veckan och åt lunch med mig. Blev den supergoda salladen på plus. Drack lite kaffe och snackade om sånt som bara vi kan snacka om. Mycket planer nu faktiskt. Sen gick Jenny till frissan och jag gick tillbaka till jobbet igen. Jenny kom in och visade upp sig efter frissan och skitsnygg blev hon såklart. Har nu fått veta att hon ska vara hemma resten av den här veckan också. Gissa vem som blev glad? Åker ju upp till Leksand i helgen så då blir ju inte jag hemma varje helg och då ses vi inte så mycket så därför är jag glad att vi hinner ses lite nu i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi ja det är ju toppen att vi hinner ses nu i veckan verkligen <3

2009-02-17 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0