Vänskap

Josefine Morelius, 2009-02-24 22:48:29
Vänslap är det finaste som finns. Att jag på så kort tid har fått chansen att lära känna såhär underbara människor som jag gjort här i Leksand gör mig till världens lyckligaste. Hur trött och seg jag än är så blir jag genast på bättre humör så fort ni är i min närvaro. Ni anar inte hur tacksam och glad jag är för att ni finns. Ni gör ju tiden här i Leksand till den absolut bästa. Ni vet vilka ni är, och ni vet också att jag tycker om er så förbannat mycket.

Puss puss puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan inget mer än hålla med med varje ord du skriver. Man må vara världens lyckligaste med er och man kan inget annat än gå runt och le varje dag. Jag är så himla glad att jag just träffat dig min vackra och unika diamant ! puss . ses i morgon! <3

2009-02-24 @ 23:13:02
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Michan

I agree, till tusen! :)

2009-02-25 @ 07:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0