Virrpanna

Josefine Morelius, 2009-02-12 09:06:01
Åh vad jag är virrig idag känner jag, vaknade 09.15 och fick panik för att jag hade försovit mig. Vaknade dessutom med världens huvudvärk, usch. Jag hoppade upp från sängen och sprang in i duschen. Hade ju endast en halvtimme på mig att bli klar innan syster skulle komma och hämta mig för att skjutsa in mig till stan 09.45. Jag hann klart i tid, trott eller ej för det är inte likt mig att vara så snabb. Klockan blev kvart i tio och sen tio i tio men ingen syster dök upp. När klockan till slut var fem i tio trodde jag, så kollade jag på klockan och såg då att hon var 08.55. Jag hade alltså vaknat 08.15 istället för 09.15 som jag trodde. Hade alltså riktigt gott om tid egentligen. Men nu ligger jag här i sängen, påklädd och klar. Syrran kommer om 45 minuter så det är bara att  vänta. Haha, åh vad knasigt det blev idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0