Avslut

Josefine Morelius, 2009-01-14 13:28:05
Idag gjorde jag det, jag avslutade min praktik på JC. Fan jag känner att jag inte kommer få ut något av det, eller något som jag inte redan kan. Att gå där och vanka fram och tillbaka i sju veckor känns inte alls som om att det är värt det. Därför tog jag tag i saken och helt enkelt sa upp mig om man nu kan uttrycka sig så. Det gjorde min syster iallafall, haha. Så imorgon ska jag upp i tid och ringa massa nya platser för jag tänker inte låta massa lia-dagar gå till spillo, aldrig. Jag har redan en del små aningar om vart jag vill vara så jag hoppas på det bästa.

Lasse, varför ringer du inte!? Den där karln är minsann inte lätt att få tag på. Stockholmare säger jag bara, men vet vem han kanske är på staaaaatoil. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0