Handboll

Josefine Morelius, 2009-01-22 21:51:26
Sitter och kollar handbollen och jäklar vilken bra match det är. Men skit att Sverige ligger under med ett par bollar. Tror att dem får stryk idag faktiskt. Innan handbollen var jag ute och gick med Michaela, vi gick till krylbo och vände. Tråkig väg men vad ska man göra när det är så mörkt överallt.

Idag har jag haft fullt upp på Hemtex, gjort om massa och fixat och donat och det är så jäkla kul. Imorgon är det fredag och då ska vi invetera så jag börjar klockan sju och slutar två. Rätt härligt faktiskt. Ska följa med Mickis till Falun och Borlänge efter jobbet.

Nej men nu ska jag kolla klart matchen och sen kanske sova!? Vore nog bäst det eftersom jag ska upp halv sex, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0