Härliga lördag

Josefine Morelius, 2009-01-17 14:52:21
Började dagen med en promenad i solen med Alice, mysigt. Sen blev det fika med kära Jenny, massa skitsnack och annat härligt. Var även in och provade brallorna som syster lagt undan åt mig. Hon är bäst, ville verkligen ha dem där svarta byxorna men dom tog slut snabbt. Men plötsligt var någon in och lämnade tillbaka ett par i just min storlek så då hängde hon undan dem åt mig snabbt som attan. Hittade även ett par andra brallor som jag ska köpa för dem satt som ett smäck på mig. Typ turkosa, skitballa. Kommer bli snyggt med en grå tisha till nu till våren. Nu ligger jag i sängen och har nyss ätit pappas pannbiff som kan vara världens godaste. Men jag är dömätt nu alltså. Ligger mest och väntar på att syrran ska sluta så ska vi gå ut på en långis med hundarna.

Vad händer ikväll då? Jag bangade ju på fest, förlåt Viktor. Haha. Men det är ju nästa helg det gäller säger jag.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0