Idrottsgala

Josefine Morelius, 2009-01-19 23:36:12
Tänkte jag skulle skriva en liten recension om idrottsgalan, för det fanns ju en del priser som enligt mig gick till fel personer. Men det är inte jag som bestämmer, dessvärre inte kanske jag ska säga. Haha! Iallafall så orkar jag inte skriva det nu för jag ska ju upp och jobba imorgon. Så jag plitar väl ner ett par rader om det imorgon.

Förresten, gjorde nyss 50 armhävningar och jag trodde jag skulle dö. Känns att kroppen inte är tipp topp direkt. Fick ligga kvar en sväng på golvet och andas ut lite. Haha.

Nej men godnatt på er godingar! Har ni vägen förbi Hemtex kom in och surra lite vet ja.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0