Ingen inspiration

Josefine Morelius, 2009-01-21 22:25:19
Just nu vet jag inte alls vad jag ska skriva om längre. Ibland kan jag komma på tusen saker som jag måste skriva om, men oftast glömmer jag hälften. Men liksom livet rullar på just nu och det låter lite tråkigt kanske men inget speciellt händer ju just nu. Jobbar på på Hemtex om dagarna, åker hem äter mat och sen är det träning som gäller. Nog för att det är väldigt kul men ibland kan man behöva lite omväxling. Eller varför inte lite vår!? Ja tack! Men ett litet ljus i mörkret är ju att det snart är helg igen. Det kommer bli jävligt kul tror jag, shopping, utgång och kalas för min kära mamma som fyller år på söndag. Jag ser fram emot en bra helg med andra ord.

På fredag börjar jag klockan sju på morgonen, vi ska inventera. Herregud, hur ska jag som aldrig annars orkar gå upp tidigt nu gå upp extra tidigt!? Ja det får vi se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0