Inventering & shopping

Josefine Morelius, 2009-01-24 00:04:12
Gick faktiskt bra att gå upp halv 6 i morse, kors i taket. Var på Hemtex vid sju och började inventera och sen rullade dagen på och helst plötsligt slutade jag och det var dags att gå hem. Men istället åkte jag och Mickan till Falun och sen till Borlänge. Blev en hel del shopping, nämligen ett par jeans, 2 andra byxor, 2 leggings, ett linne, en tröja och ett par örhängen. Är riktigt nöjd över dagens inköp, trodde inte att jag skulle hitta så mycket faktiskt så det var tipp topp kan man säga.

Nej nu ska jag kolla på något avsnitt av 2 and a half men och sen sova. Det behöver jag nu.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0