Långpromenad

Josefine Morelius, 2009-01-04 14:58:00
I 1,5 timme var vi ute och gick, syrran, jag och hundarna. Det var riktigt skönt trots kylan. Men vi fick upp ett bra tempo och solen lyste hela vägen i princip. Det är då det är som skönast att vara ute och gå. Nu har jag duschat och tinat upp lite. La mig i sängen en sväng och såg att det var filmen Elisabethtown på teve, den kan man ju glo på en sväng. Ikväll ska jag hem till Jenny och bli lite behandlad, hihi. Ska bli skönt det, bra avslutning på jullovet för imorgon börjar jag ju jobba på JC. Ska bli riktigt spännande och kul, ser fram emot det. Nej nu blir det filmen en sväng så vi hörs senare.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0