Livet leker

Josefine Morelius, 2009-01-02 17:35:50
Morgonen började med en powerwalk i kylan, det var kallt och rätt tråkigt men satan i gatan vad skönt och välbehövligt det var. Nu är det nytt år och därmed ska extrakilona bort som man lagt på sig på grund av all julmat/julgodis. Känns härligt att vara igång igen med ett nytt år och nya möjligheter. Jag är superblond i huvudet och tillochmed lite BUS-brun vilket gör att man känner sig rätt fresch såhär på vintern. Ljuvligt.

Jag har även varit duktig och införskaffat mig en träningsdagbok så nu ska allt skrivas ner, för det är bra har jag hört, haha. Beställde även hem butiksboken som jag trodde att jag redan hade beställt men hade tydligen glömt att bekräfta beställningen. Smart Josefine, haha. Men nu är den på väg iallfall, ett par månader försent dock. Men jag är nöjd ändå.

Fan livet leker.

Kommentarer
Postat av: sara

vännen , detta år ska vi skapa minnen , eller hur ? :))) misss uuu like crazy !

2009-01-03 @ 01:44:01
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0