Nära döden

Josefine Morelius, 2009-01-13 22:28:29
Idag på väg till Borlänge höll jag verkligen på att krocka, jag blev livrädd. Kanske inte var nära döden, men det kändes verkligen så. Jag ville alls köra hem senare på eftermiddagen som jag skulle. Men det som hände var att jag skulle byta fil och tittade i backspegeln och det vara bara att köra, trodde jag. Men det kom en liten buss i döda vinkeln och jag hann i sista sekunde köra åt sidan igen. Fan alltså, så jävla slarvigt av mig att inte titta ordentligt. Jag blev verkligen skiträdd för vi hade ju kunnat krockat ordentligt eftersom vi ändå körde i 90 km/h.

Usch, äcklig händelse. Men det kanske var "bra" att det hände ändå för nu får man sig ju en riktig tankeställare, och gissa vem som var supernoga med att kolla döda vinkeln på vägen hem!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0