Sängen

Josefine Morelius, 2009-01-18 11:42:27
Idag känner jag att det är en sån där dag då jag bara vill ligga kvar i sängen hela dagen. Önskar jag kunde, men samvetet skulle inte tillåta att slösa bort en hel dag på det. Har massor att göra idag, mestadels roliga saker men även lite tråkiga. Så som att tvätta, laga mat och rensa bland mina skor. Vilket iochförsig kan bli rätt kul för då kommer jag leta fram massa skor som jag glömt att jag har. Men dessvärre har jag lovat mig själv att jag ska slänga en del skor som jag inte använder eller som tillochmed är trasiga. (Men jag ska ju laga dem någon nång, säkert Josefine.) Fan jag som är sämst på att slänga saker. Men får tänka såhär, då kan jag göra plats för nya skor istället. Ja vilken bra idé. Sen blir det även ut och gå med syster om en timme och vid tre ska jag hem till Jenny och få helkroppsmassage. Jag längtar så för jag känner att det behövs verkligen. Till kvällen blir det bara att mysa framför teven och kolla på någon bra film helt enkelt.

Ha en jättebra söndag!


Ser inte dumt ut va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0